اخبار

ثبت دامنه xyz فقط 4 هزارتومان!

دولت هاست > اخبار > ثبت دامنه xyz فقط 4 هزارتومان!

17 دی 1400


هم اکنون با قیمت ثبت ۱۳۰ هزارتومان می توانید این پسوند را ثبت کنید! کلیک کنید 

ثبت آنی پسوند xyz به همراه کنترل پنل اصلی دامنه

(مدت آفر تخفیف تا پایان سال میلادی 2023)

.xyz برنامه دامنه سطح بالای عمومی (gTLD) جدید ICANN به عنوان نام دامنه سطح بالا بود. در سال 2014 در دسترس عموم قرار گرفت و ثبت دامنه CentralNic است. XYZ راه حلی برای مشکل کمبود دامنه است. با کمبود فضای دامنه .com، همه شروع به جستجوی گزینه دیگری کردند که بتواند به آنها کمک کند دامنه کوتاه، ساده و قابل فهمی را به دست آورند. وقتی افزونه‌های دیگری مانند .edu، .org و غیره را در نظر می‌گیریم، می‌دانیم که این پسوندها به ترتیب بخش‌های خاصی مانند آموزش، دولت و غیره را مشخص می‌کنند. بنابراین برای تجارت تجاری چه کاری می توان انجام داد؟ بنابراین، XYZ به وجود آمد.
 
 
. XYZ می تواند هر چیزی باشد که شما می خواهید، زیرا پسوند دامنه قابل تنظیم است. این پلت فرم خوبی را برای مردم در سراسر جهان فراهم می کند تا بدون توجه به صنعت و علاقه خود، یک حضور آنلاین به یاد ماندنی و معنادار ایجاد کنند.
طبق یک مطالعه، 99٪ از تمام ثبت کنندگان دامنه امروز نتیجه را برای دامنه مورد علاقه خود در صفحه "دامنه گرفته شده" جستجو می کنند. و همچنین ادعا می کنند که گاهی اوقات مشتریان آنها ناامید می شوند زیرا ثبت کننده قادر به یافتن دامنه مورد نظر نیست. بنابراین، برای جبران این وضعیت، راه دیگری را با گنجاندن اعداد و خط تیره در نام دامنه انتخاب می‌کنند. اما هر بار برای مشتری خوب و قابل اجرا نخواهد بود. بنابراین، XYZ. به عنوان یک نجات دهنده برای بسیاری از مشاغل دیجیتالی به آنها اجازه داد تا دامنه مورد علاقه خود را بدون به خطر انداختن انتخاب کنند.
 
دامنه با پسوند xyz یکی از پسوند های جدید و بسیار محبوب بین کاربران اینترنتی می باشد.

پسوند xyz از جدیدترین و ارزان ترین پسوندهای اینترنتی می باشد که پس از استفاده شرکت آلفابت از این پسوند با آدرس abx.xyz این پسوند بسیار ارزشمندم و محبوب شد. قابل توجه است که شرکت آلفایت با آدرس abc.xyz زیر مجموعه شرکت گوگل می باشد و در ارزشمندی این پسوند بسیار اهمیت داشته است.

این پسوند به دلیل ارزان قیمت بودن در ثبت، بیشتر مورد استفاده آدرس های موقت اینترنتی از جمله سایت های دانلود می باشد.
به عنوان مثال اگر نام سایت tehdownload باشد می توانید دامنه www.tehrandownload.xyz  را برای آن ثبت نمایید.

ثبت آنلاین دامنه xyz

دولت هاست به عنوان نماینده پرمیم رجیستر  xyz  این پسوند دامنه xyz را با تخفیف ویژه و بدون مشکل تحریم 100% بنام مشتری و با کمترین تعرفه ثبت در ایران پسوند xyz را بصورت آنی به ثبت می رساند.
شما می توانید آنلاین همین حالا پسوندهای بسیار رند فارسی xyz را با پسوند xyz به ثبت برسانید.

دولت هاست بیش از 4 هزار دامنه آنلاین ثبت کرده است و نماینده پرمیم رجیسترهای معتبر می باشد و تمامی دامنه های این مرکز از طریق مرکز ثبت ترکیه و آلمان ثبت شده و نگرانی از جهت تحریم و ... وجود ندارد.

دولت هاست پایین ترین تعرفه های ثبت دامنه xyz را بین رقبا و سایر شرکت ها دارد و پایین تر بودن تعرفه ثبت و تمدید در سال های آینده به دلیل تعداد بالای دامنه ثبت شده در این مرکز تضمین می شود.

تمامی دامنه ها امکان URL Forwarding انتقال دامنه را بصورت رایگان دارا هستند.

خرید و ثبت دامنه xyz

جهت ثبت دامنه xyz


ثبت دامنه xyz


ضد تحریم و فیلتر شدن

+ پشتیبانی 24 ساعته

هم اکنون دامنه xyz را بصورت آنی ثبت کنید

مرکز ثبت دامنه دولت هاست با پایین ترین تعرفه دامنه xyz را ثبت می کند

دولت هاست مرکز ثبت دامنه های بین المللی xyz





« برگشت